شاهد رویش های اسلامی در غرب هستیم
کد خبر: 3789328
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

شاهد رویش های اسلامی در غرب هستیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز شاهد رویش های اسلامی در غرب هستیم و این اتفاقات بزرگ طی چهل سال انقلاب رخ داده و سبب شده تا به این چهل سال افتخار کنیم و امیدوار به آینده باشیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رضا رمضانی، نماینده مردم استان گیلان در مجلس خبرگان رهبری امروز، 22 بهمن ماه در جمع راهپیمایان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان انزلی، با بیان اینکه ملت ایران با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال 57 به معنای واقعی کلمه به استقلال رسید، اظهار کرد: این موضوع مایه افتخار است.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه در برابر بلوک شرق و غرب و استکبار جهانی ایستاده و دشمنان تمام توانشان را گذاشته اند تا این یاس را به براندازی انقلاب تبدیل کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه با ورود امام به کشور، اسلام وارد متن جامعه و عدل الهی شامل حال ایران اسلامی شد، تصریح کرد: امروز به حق، رهبری انقلاب اسلامی، رهبر مستضعفان عالم است و این افتخار برای ایران اسلامی نوشته شده و تا زمانی که ایشان حکیمانه میهن اسلامی را رهبری می کنند و مردم در صحنه های انقلاب حضوری پرشور دارند، استکبار جهانی بداند که آنها باید هوس نفوذ به جمهوری اسلامی را با خود به گور ببرند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه انقلاب را ارزان به دست نیاورده ایم و ارزان هم از دست نخواهیم داد، خاطرنشان کرد: ایران براساس آمارهای بین المللی جزو امن ترین کشورهای دنیاست که شهدا این امنیت را برای ما به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: امروز استقلال و آزادی و عزت و اقتدار ما حتی به بیرون از مرزها رسیده و رزمندگان ما در خارج از مرزهای کشور از کیان ملت و نظام دفاه می کنند.

نماینده گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب زیباترین مفاهیم دینی از جمله ایثار و شهادت را به ما آموخت، خاطرنشان کرد: امروز شاهد رویش های اسلامی در غرب هستیم و این اتفاقات بزرگ طی چهل سال انقلاب رخ داده و سبب شده تا به این چهل سال افتخار کنیم و امیدوار به آینده باشیم.

وی یادآور شد: البته مشکلاتی نیز در کشور وجود دارد که مردم توقع دارند با تدبیر مسئولان مشکلاتشان حل شود و لازم است مبارزه با فساد و تلاش برای اشتغال و معیشت مردم زیر لوای رهبری انجام شود.

انتهای پیام

captcha